Saturday, 7 March 2015

JestemKobieta-WbrewWszystkiemu!




Ostatnio ogarnelam wzrokiem strone "Chu...ej Pani Domu"...i poczulam sie lepiej.I to nie dlatego ,ze pozwalam brudowi wylegiwac sie w moim domu czy dostalam kilka nominacji do tego tytulu z racji zrobienia"golabkow bez ryzu"-i wowczas z podziwu wyjsc nie moglam ,jak "szybka" jestem ,i jak miesne sa one po zrobieniu!...czy... ,a zreszta co bede sie tu rozpisywala...moja Siostra powtarza -Twoje potrawy nie zawsze wygladaja dobrze ,ale za to jak smakuja!-no !i udaje ,ze tak wlasnie ma byc!...

W latach 20-stych mojego zycia bylam ortodoksyjna przeciwniczka 8Marca-uwazalam to bezsprzecznie za swieto komunistyczne.Jako buntownik wszystkiego co popularne nie moglam poplynac z fala tego   ,co inne kobiety czerpaly "bukietami".Finalnym produktem tych jakze nieprzemyslanych buntowniczych decyzji jest to,ze jestem i bylam ubozsza o tony produktu from Holland, a mianowicie tulipanow,bo one wowczas krolowaly.
Z wiekiem ortodoks ,ze mnie uszedl...i ,no kurcze kocham kwiaty dostawac ,szczegolne te polne choc o tej porze roku trudno je zobaczyc,wiec Panowie moga byc tez te ze sklepu=)I dont care much ...

Mamy wspaniala wiosenna pogode!14 pokazuje moja komorka ,choc ja czuje chyba ze 20!=)...

Zaczytuje sie wiadomosciami na temat sztuki,rysuje ,maluje z reguly lewa reka,poprawiam a czasami wyrzucam,czym wiecej maluje tym bardziej jestem niezadowolona...
I jak odroznic kicz od tego co wartosciowe?Tego slowa boje sie straszliwie.Jedna wpadka i kicz...wylazi,pelznie wolniutko i szpeci. .Lubie sztuke,surowa,abstrakcje,wowczas otwieramy mala bramke dla naszej wyobrazni...,dla mojej na pewno .

No to udanego 8 Marca!!! =)